Miejsce pracy: Warszawa – Mokotów
Nasze wymagania:
– bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel)
– doświadczenie na podobnym stanowisku
– skrupulatność i terminowość w wykonywaniu zadań
– otwartość na nowe wyzwania
– wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)
– wysoko rozwinięta umiejętność organizacji własnej pracy
Do Twoich obowiązków będzie należało:
– administrowanie i zarządzanie informacjami w naszej bazie danych,
– aktualizacja danych ofert i inwestycji,
– wyszukiwanie informacji,
– pozyskiwanie danych do aktualizacji od Klienta,
– generowanie zleceń,
– ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz administracji,
– praca stacjonarna w naszym super biurze w w godzinach 7.30/ 9.30 – 15.30/ 17.30 (zgodnie z zasadą wellbeingu) z limitowaną zdalną (6 dni w miesiącu).
Oferujemy Ci:
– najlepszą atmosferę pracy,
– wygodne stanowisko pracy wyposażone w nowoczesny sprzęt,
– konkurencyjne warunki zatrudnienia,
– nagrody roczne oraz jubileuszowe,
– fajne biuro, nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno,
– codziennie super zaopatrzoną kuchnię (owocowo – warzywne dni są u nas codziennie),
– 6-cio godzinne piątki,
– system benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, szkolenia).
Wyślij swoje CV zawierające klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
na adres: [email protected]
Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.