fbpx

Opiekun Użytkownika Portalu

To stanowisko jest dedykowane wysoko jakościowej formie obsługi klienta w procesie poszukiwania nieruchomości. Głównym celem jest jakość a nie ilość (to nie jest praca Call Center).

Wymagamy:
– minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
– wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów)
– znajomości zasad profesjonalnej obsługi klienta
– dobrej dykcji i umiejętności pracy przez telefon
– znajomości warszawskiego rynku mieszkaniowego oraz topografii miasta

Mile widziane:
-znajomość podstawowych przepisów prawnych związanych z obrotem nieruchomościami

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:
– badanie i analiza potrzeb klienta związanych z poszukiwaniem nieruchomości
– obsługa klienta poszukującego nieruchomości (rynek pierwotny oraz wtórny) na terenie Warszawy i okolic
– dobieranie i prezentowanie (za pomocą maila) ofert spełniających oczekiwania klienta
– regularnym kontaktem z klientem poszukującym

Oferujemy:
– najlepszą atmosferę pracy,
– umowę zlecenie i konkurencyjne warunki zatrudnienia,
– praca 100% zdalna po okresie wdrożeniowym,
– wygodne i designersko urządzone biuro przy metrze Wierzbno,
– codziennie super zaopatrzoną kuchnię (nawet w świeże i zdrowe przekąski),
– system benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia)

 

Wyślij swoje CV zawierające klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

na adres: [email protected]

Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.