Nasze wymagania:
– doświadczenie poparte sukcesami w zarządzaniu i optymalizacji kampanii efektywnościowych (Google Ads i Facebook Ads, atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu Microsoft Ads)
– umiejętności prowadzenia kampanii, które przynoszą wyniki nie tylko w raportach (optymalizacja profit-driven)
– umiejętność pracy z dużą ilością kampanii równocześnie (zbiorcze zarządzanie działaniami)
– bycie na czasie ze zmianami w systemach reklamowych (np. kampanie Pmax)
– doświadczenie w pracy z niestandardowym feedem danych
– mocne analityczne umiejętności (trzeba lubić excela) – musisz wiedzieć gdzie szukać i rozumieć niuanse, które wpływają na sukces kampanii efektywnościowych
– znajomość narzędzi związanych z szeroko pojętym digital marketingiem, w tym również GA4 i GTM
– umiejętność zarządzania projektami od pomysłu przez implementację aż po weryfikację efektów- często Twoje pomysły związane z usprawnieniem kampanii będą wpływały na zadania innych zespołów, więc będziesz musiał(a) skoordynować te działania
– samodzielności i efektywności w organizacji pracy
– nastawienia na realizację celów oraz chęć do podejmowania inicjatywy
Do Twoich obowiązków będzie należało:
– samodzielne planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych tak, żeby mieć pewność, że pozyskujemy największą możliwą pulę leadów przy zachowaniu odpowiedniego CPL i jakości kampanii.
– zarządzanie budżetem i kierunkami rozwoju kanałów efektywnościowych w odniesieniu do planu marketingowego i jasno sprecyzowanych celów
– raportowanie efektywności kampanii i budowanie rekomendacji na podstawie analizy wyników
– tworzenie rekomendacji i współpraca przy kampaniach brandowych oraz wdrażaniu strategii marki w innych kanałach
– poszukiwanie możliwości rozszerzenia działań performance wśród nowych kanałów
– tworzenie harmonogramów testów i weryfikacja hipotez, służących optymalizacji kampanii.
– realizacja kampanii o różnorodnych celach, wspierających inne działania z zakresu digital marketingu
– implementacja i monitorowanie poprawności gromadzenia danych w trackingach systemów reklamowych
– współpraca z innymi działami (dział produktu, IT, dział kreatywny, dział handlowy, dział analityki) w celu wdrożenia usprawnień służących zwiększeniu efektywności kampanii.
Co możemy Ci zaoferować?:
– okres wdrożeniowy z jasno zdefiniowanymi celami i transparentną ścieżką rozwoju;
– budżet szkoleniowy na poszerzanie swoich umiejętności z obszaru marketingu;
– najlepszą atmosferę pracy,
– wygodne stanowisko pracy wyposażone w nowoczesny sprzęt,
– konkurencyjne warunki zatrudnienia,
– nagrody jubileuszowe,
– fajne biuro, nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno,
– codziennie super zaopatrzoną kuchnię (owocowo – warzywne dni są u nas codziennie),
– 6-cio godzinne piątki,
– system benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa oraz szkolenia.
Wyślij swoje CV zawierające klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
na adres: [email protected]
Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.