Performance Marketing Specialist

Performance Marketing Specialist

 

Wymagamy:

  • doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii efektywnościowych (Google Ads i Facebook Ads)
  • wykształcenia wyższego
  • praktyczna znajomość narzędziami z obszaru performance marketingu, w szczególności Google Ads, Facebook Ads, Google Data Studio oraz Google Analytics
  • umiejętności analityczne danych liczbowych (trzeba lubić Excela 😉)
  • umiejętności wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz by dostarczać rekomendacji
  • umiejętności tworzenia długookresowych harmonogramów testów w ramach kanałów performance
  • samodzielności i efektywności w organizacji swojej pracy
  • chęci do podejmowania inicjatywy oraz jest nastawiona na realizację celów

Dodatkowo (jako atut):

  • Doświadczenie w pracy w marketplace

U nas doświadczysz:

  • samodzielnego planowania, tworzenia i optymalizacji kampanii efektywnościowych w wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych
  • analizy i raportowania wskaźników efektywności KPI, ROAS, ROI prowadzonych działań
  • tworzenia rekomendacji w oparciu o cele biznesowe, przygotowywania scenariuszy testów oraz dokumentowania osiągniętych efektów
  • wsparcia innych działań z zakresu marketingu internetowego

Tylko osoby zainteresowane i jednocześnie spełniające nasze wymagania prosimy o przesyłanie aplikacji na: [email protected]

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).