fbpx

Poznaj naszą historię

PG-logo

Rok 2023

→ organizacja II edycji konferencji mieszkaniowej w Łodzi, w której udział wzięło ponad 160 osób: deweloperów, ekspertów, inwestorów oraz media,
→ zakup 75% udziałów w spółce Platforma Mieszkaniowa, która z pomocą współpracujących z nią pośredników, wspiera deweloperów w sprzedaży mieszkań
→ rebranding Akademii Dewelopera w Akademię Real Estate - profesjonalne źródło wiedzy marketingowo - sprzedażowej dla deweloperów i pośredników
→ w ramach projektu BIG DATA RynekPierwotny.pl uruchomiona zostaje usługa Monitoringu Konkurencji a także Newsroom BIG DATA
→ zdobycie nagród: Brązowy Laur Klienta 2023, Super Pracodawca 2023, Gazele Biznesu 2023, Super Wiktoria - Znak Jakości Przedsiębiorców

 

Rok 2022

→ firma Property Group po raz drugi z rzędu otrzymuje nagrodę w konkursie "Diamenty Forbesa",
→ kampania rebrandingowa portalu RynekPierwotny.pl: wraz z całkowitą zmianą identyfikacji wizualnej wdrożono nową stronę www i przeprowadzono dedykowaną kampanię wizerunkową,
→ organizacja dwóch tematycznych konferencji mieszkaniowych w Łodzi i Katowicach, w których wzięło udział kilkaset osób: ekspertów, deweloperów, inwestorów i dziennikarzy,
→ Akademia Dewelopera: organizacja webinarów z ekspertami, w których uczestniczyło ponad 2000 specjalistów pracujących w branży deweloperskiej,
→ platforma BIG DATA RynekPierwotny.pl otrzymała wyróżnienie w konkursie Digital Excellence Awards 2022 w kategorii „Digital Capabilities”,
→ dane z platformy BIG DATA RynekPierwotny.pl pojawiły się w mediach ponad 4000 razy,
→ uczestnictwo w 11 wydarzeniach branżowych, poświęconych rozwojowi i zmianom na rynku nieruchomości,
→ GetHome.pl: współpraca z ponad 1800 biurami nieruchomości!
→ eksperci portali GetHome.pl i RynekPierwotny.pl byli cytowani ok. 7500 razy w mediach,
→  mamy już 130 osób na pokładzie.

Rok 2021

→ firma Property Group otrzymuje nagrodę w konkursie "Diamenty Forbesa",
→ stworzenie BIG DATA RynekPierwotny.pl - pierwszej ogólnopolskiej platformy do samodzielnej analizy rynku nieruchomości
→ obsługa miesięcznie ok. 1 000 000 użytkowników
→ wprowadzenie responsywnej wersji serwisu RynekPierwotny.pl
→ GetHome.pl: współpraca z 1500 biurami nieruchomości!
→ wdrożenie nowego, szybszego i skuteczniejszego CRM dla deweloperów
→ powołanie do życia Akademii Dewelopera RynekPierwotny.pl
→ ok. 6000 razy portale GetHome.pl i RynekPierwotny.pl są cytowane w mediach!
→ 100 osób na pokładzie!

Rok 2020

→ przekroczenie granicy 70 000 prezentowanych ofert na Rynku Pierwotnym
→ dynamiczny rozwój projektu GetHome.pl - współpraca z 900 biurami nieruchomości!
→ nawiązanie strategicznej współpracy z Esti CRM - wprowadzenie zmian w Panelu Dewelopera
→ rozpoczęcie współpracy z Money.pl - prezentacja prawie 2 milionom użytkowników cen mieszkań w 2020 roku
→ 80 osób na pokładzie!

Rok 2019

→ organizacja Gali jubileuszowej z okazji 10 - lecia serwisu - uczestnictwo ponad 200 osób / 75 firm deweloperskich
→ start portalu GetHome.pl, zawierającego oferty z rynku wtórnego
→ firma zatrudnia 65 osób
→ wprowadzenie nowego narzędzia: kampanii CPL, raportów cenowych
→ przekazanie deweloperom ponad 650 tys. leadów
→ serwis zyskuje na popularności i jest cytowany w mediach ponad 5000 razy!
→ pada rekord odwiedzających - 500 000 osób miesięcznie!

Rok 2018

→ stworzenie dla deweloperów aplikacji mobilnej - Panel Dewelopera
→ dostosowanie polityki informacyjnej i marketingowej do przepisów RODO
→ rozpoczęcie prac nad projektem GetHome.pl
→ badanie PBS - co drugie mieszkanie kupowane jest z pomocą RynekPierwotny.pl
→ przekazanie deweloperom 549 tys. leadów
→ serwis pojawia się w mediach 4100 razy

Rok 2018

Rok 2017

→ rozbudowa działów SEO, PR oraz SEM
→ powstaje komórka odpowiedzialna za analizy biznesowe
→ dział IT odświeża stronę mobilną
→ RynekPierwotny.pl nawiązuje współpracę z zewnętrzną firmą doradczą w zakresie BIG Data i analizy danych
→ dział Sprzedaży wprowadza nowe produkty dla deweloperów: fast call, native advertising, sms-owe powiadomienia o dniach otwartych
→ tworzenie pierwszych raportów podażowych dla deweloperów (rynek warszawski)
→ przekazanie deweloperom ponad 456 tys. leadów sprzedażowych
→ portal pojawia się w mediach ponad 2700 razy

Rok 2016

→ nowy Dyrektor Marketingu rozpoczyna budowę działów PR, SEO, SEM i digital
→ portal posiada 60 000 promowanych ofert w 2000 inwestycji
→ wdrożenie Panelu Dewelopera 2.0, który pozwala firmom deweloperskim na jeszcze lepszą i szybszą obsługę zapytań od użytkowników
→ w ciągu roku portal dostarcza deweloperom ok. 321 tys. leadów
→ portal staje się głównym źródłem informacji o rynku nieruchomości - 1400 cytowań w mediach

Rok 2015

→ firma ma 30 pracowników
→ zmiana siedziby na 520 m2 biuro przy ul. J.S. Bacha
→ duże zmiany w Dziale Sprzedaży - zatrudnienie Dyrektora Sprzedaży i zmiana polityki reklamowej portalu.
→ Dział Sprzedaży rośnie z 5 do 11 osób
→ ilość mieszkań i domów przekracza 55 000 i 2000 inwestycji (około 82 % całości rynku deweloperskiego)

Rok 2014

→ portal rozwija analizy ruchu na swojej stronie, który wskazuje na wzrost ilości osób wchodzących z urządzeń mobilnych
→ rozpoczynają się prace nad pierwszą wersją strony mobilnej
→ rozpoczyna się refaktoryzacja, która ma na celu zbudowanie jednego wspólnego systemu dla wszystkich narzędzi Rynku Pierwotnego

Rok 2013

→ portal promuje 1000 inwestycji, zawierających ponad 45 000 ofert mieszkań i domów
→ RynekPierwotny.pl staje się największym portalem zawierającym oferty deweloperskie
→ zmiana domeny adresu z *.com na *.pl
→ wdrożenie nowych narzędzi: Wirtualnego Doradcy (obsługa użytkowników) oraz Panel Dewelopera (obsługa zgłoszeń przez deweloperów)

Rok 2012

→ stworzenie nowych działów: marketingu oraz IT
→ serwis zatrudnia 12 osób i przenosi się do 240 m2 biura przy metrze Służew
→ przeprowadzenie rebrandingu i zmiany logotypu
→ rozwój działu sprzedaży nieruchomości oraz pośrednictwa finansowego
→ nawiązanie współpracy z: Budimex Nieruchomości, Robyg i Vantage Development

Rok 2011

→ rozpoczęcie promocji serwisu w ogólnopolskich mediach
→ współpraca z 200 deweloperami
→ pozyskuje liderów rynku - Dom Development, Atal, Develia (dawniej LC CORP) czy Archicom

Rok 2010

→ rozszerzenie działalności o Wrocław, Trójmiasto i Kraków
→ nawiązanie współpracy z 100 deweloperami
→ rozpoczęcie współpracy z Domem Kredytowym Notus
→ wprowadzenie na rynek wirtualnych spacerów
→ stworzenie Działu Handlowego
→ firma zatrudnia 6 osób

Rok 2009

→ październik - rusza pierwszy w Polsce portal z ofertami od deweloperów – RynekPierwotny.com
→ wprowadzenie nowego modelu prezentacji ofert opartego o listy inwestycji