fbpx

Head of Marketing

Nasze wymagania:
– Minimum 5 lat doświadczenia w tworzeniu i rozwijaniu strategii marketingowej w podobnych produktach online w obszarze B2C, z wyraźnym naciskiem na doświadczenie w product marketing lub growth marketing.
– Doświadczenie na stanowisku lidera (minimum 2 lata). Umiejętność skutecznego zarządzania zespołem specjalistów i współpracy z innymi działami.
– Gruntowna wiedza na temat marketingu, zarządzania marką, produktem i usługami. Zrozumienie specyfiki różnych dziedzin marketingowych, m.in. marketing automation, performance marketing, growth marketing. Mile widziane praktyczne doświadczenie w rozwijaniu kanałów marketingowych.
– Doświadczenie w efektywnym planowaniu i zarządzaniu budżetami marketingowymi.
– Inicjatywa i chęć testowania nowych pomysłów, narzędzi i rozwiązań marketingowych w celu zwiększenie skuteczności działań oraz optymalizacji pracy zespołu.
– Umiejętność dostrzegania nowych możliwości marketingowych i biznesowych oraz przekuwania ich w konkretne projekty realizujące strategiczne cele firmy.
– Zaangażowanie w promowanie interesów użytkowników oraz chęć ulepszania user journey na podstawie wniosków z prowadzonych badań.
– Kompetencje analityczne, znajomość specyficznych dla kanałów marketingowych metryk i KPIs oraz umiejętność podejmowania decyzji opartych na danych.
– Silna orientacja na realizację celów oraz podejście “hands-on” jeżeli to konieczne.
– Zdolność do szybkiego podejmowania decyzji oraz umiejętność adaptacji strategii w zależności od potrzeb rynku i firmy.
– Wykształcenie wyższe.

Zakres zadań:
– Strategia marketingowa: Tworzenie i rozwijanie strategii marketingowych w obszarze B2C, z naciskiem na rozwój biznesu, dostarczanie użytkownikowi najlepszej jakości produktów i usług oraz zwiększania rozpoznawalności marki.
– Zarządzanie zespołem: mentoring i rozwój 7-osobowego zespołu marketingowego.
– Zarządzanie budżetem: Planowanie i zarządzanie budżetami marketingowymi, optymalizacja kosztów oraz maksymalizacja wzrostu przychodów.
– Zarządzanie jakością i wynikami: Prowadzenie analizy wyników i rentowności działań marketingowych oraz dostosowywanie strategii zgodnie z celami.
– Innowacje i rozwój nowych kanałów:
– testy i implementacja nowych narzędzi oraz strategii marketingowych w celu zwiększenia skuteczności działań,
– identyfikacja i rozwijanie nowych możliwości marketingowych oraz biznesowych, które wspierają strategiczne cele firmy,
– prowadzenie badań z użytkownikami w celu poprawy ich doświadczeń i odkrywania nowego potencjału biznesowego.

Oferujemy:
– Ciekawy i różnorodny zakres obowiązków dotyczący strategii marketingowej firmy i bezpośredniego udziału w jej wdrożeniu
– Nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego
– Pracę zgodną z zasadami wellbeingu
– Najlepszą atmosferę pracy
– Atrakcyjne wynagrodzenie wraz ze wszystkimi potrzebnymi narzędziami
– Nagrody roczne i jubileuszowe
– Codziennie super zaopatrzoną kuchnię (nawet świeże i zdrowe przekąski)
– System benefitów – prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie, karta sportowa i szkolenia

Wyślij swoje CV na adres: [email protected] 

Jeżeli chcesz, abyśmy wykorzystali Twoje CV także w przyszłych procesach rekrutacyjnych wyślij nam swoje CV zawierające poniższe oświadczenie:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Property Group sp. z o.o. W każdej chwili mogę odwołać udzieloną zgodę.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.