Nasze wymagania:
– doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą klienta lub na infolinii
– doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
– umiejętności obsługi MS Office (szczególnie Excel)
– umiejętność obsługi systemów Call Center
– umiejętność przyswajania wiedzy i umiejętności z zakresu nowych technologii
– komunikatywność
– umiejętność budowania oraz utrzymywania dobrych relacji z klientami
– bardzo dobra organizacja pracy własnej
– skrupulatność, samodzielność, odpowiedzialność.
Mile widziane, jeśli:
oprócz powyższego posiadasz znajomość topografii Warszawy
Do Twoich obowiązków będzie należało:
– telefoniczny kontakt z klientami infolinii wychodzącej i przychodzącej
– współpraca z zespołem marketingu oraz wsparcia sprzedaży
– tworzenie raportów
– prowadzenie na bieżąco i aktualizowanie danych w CRM
– praca zdalna wg grafiku ok. 7 godzin dziennie, w przedziale godzinowym 8.00 – 19.00
Oferujemy:
– umowa zlecenie (stawka godzinowa + premia)
– praca zdalna 100%
– najlepszą atmosferę pracy
– współpracę z energicznym i profesjonalnym zespołem
– możliwość rozwoju w ramach firmy
– lokalizację biura nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno
– pracę dla lidera w branży nowych nieruchomości
– pracę dla polskiej firmy istniejącej od 15 lat i z szerokimi aspiracjami
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]
Jeżeli chcesz, abyśmy wykorzystali Twoje CV także w przyszłych procesach rekrutacyjnych wyślij nam swoje CV zawierające poniższe oświadczenie:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Property Group sp. z o.o. W każdej chwili mogę odwołać udzieloną zgodę.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.