fbpx

Contact Center Specialist – Kampanie wychodzące

Szukasz pracy, która pozwoli Ci wykorzystywać swoje doświadczenie w Contact Center, rozwijać umiejętności sprzedażowe i jednocześnie pracować w zespole, który ceni profesjonalizm i otwartość? Dołącz do nas, jeśli chcesz współtworzyć dynamiczne środowisko, w którym każda rozmowa ma znaczenie. Jako specjalista w naszym zespole, będziesz odpowiedzialny/a zarówno za połączenia wychodzące, jak i przychodzące, zatem liczymy na Twoje doświadczenie i zaangażowanie.

Nasze wymagania:
– minimum pół roku doświadczenia w pracy na kampaniach wychodzących i/lub przychodzących – jeśli masz doświadczenie w telesprzedaży lub obsłudze klienta, to świetnie, ale liczymy również na Twoją motywację do nauki
– bardzo dobra znajomość języka polskiego – zarówno w mowie, jak i piśmie
– znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność pracy z systemami Call Center
– multitasking – jeśli potrafisz pracować na kilku systemach jednocześnie i utrzymywać porządek, to masz u nas dużą przewagę
– komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami – zależy nam na osobach, które potrafią szybko nawiązywać kontakt i dbać o długoterminowe relacje
– wysokie umiejętności sprzedażowe – jeśli lubisz rozmawiać z Klientami i umiesz prowadzić efektywne rozmowy sprzedażowe to ta praca jest właśnie dla Ciebie
– samodzielność i dobra organizacja pracy – umiejętność zarządzania czasem i odpowiedzialność to cechy, które cenimy
– proaktywna postawa

Twoje zadania:
– obsługa połączeń wychodzących (Outbound) – kontakt telefoniczny z klientami w ramach kampanii sprzedażowo-obsługowych
– obsługa połączeń przychodzących (Inbound) – odpowiadanie na zapytania klientów, udzielanie informacji i doradztwo
– praca z systemami CRM oraz innymi narzędziami Contact Center
– praca w elastycznych godzinach (8:00-18:00 – zgodnie z grafikiem)
– osiąganie celów sprzedażowych i jakościowych, z zachowaniem wysokich standardów obsługi
– uczestnictwo w spotkaniach zespołowych i raportowanie wyników pracy
– proponowanie innowacyjnych rozwiązań
– współpraca z zespołem marketingu oraz wsparcia sprzedaży

Oferujemy:
– umowę zlecenie (stawka godzinowa + wysoka premia)
– praca zdalna 100%
– najlepszą atmosferę pracy
– współpracę z energicznym i profesjonalnym zespołem
– możliwość rozwoju w ramach firmy (ścieżki rozwoju wewnątrz struktury Contact Center oraz liniowo do innych Zespołów)
– pracę dla lidera w branży nowych nieruchomości
– pracę dla polskiej firmy istniejącej od 16 lat i z szerokimi aspiracjami

 

Osoby zainteresowane i jednocześnie spełniające nasze wymagania prosimy o dołączenie do swojej aplikacji linka do portfolio.

Wyślij swoje CV na adres: [email protected] 

Jeżeli chcesz, abyśmy wykorzystali Twoje CV także w przyszłych procesach rekrutacyjnych wyślij nam swoje CV zawierające poniższe oświadczenie:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Property Group sp. z o.o. W każdej chwili mogę odwołać udzieloną zgodę.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.