fbpx

Senior Consultant/Consulting Manager

Nasze wymagania:
– minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w środowisku konsultingowym z rosnącym zakresem odpowiedzialności
– wykształcenie wyższe
– biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (w tym języka biznesowego)
– biegła znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel i Power Point) oraz narzędzi analitycznych np. BI
– umiejętności analityczne
– umiejętność skutecznego przekazywania i prezentacji złożonych pomysłów, zarówno w mowie, jak i piśmie, w języku polskim i angielskim
– doświadczenie w zarządzaniu projektami, poparte ich realizacją
– inicjatywy w działaniu oraz determinacji w dążeniu do osiągania wyników
– zaangażowanie w utrzymaniu najwyższych standardów jakości
– skrupulatność i terminowość

Do Twoich obowiązków będzie należało:
– wsparcie budowy strategii
• bezpośrednie wsparcie Dyrektora Generalnego w projektowaniu i wdrażaniu rzeczywistych zmian biznesowych i zarządzaniu portfelem spółek Grupy
• wsparcie w formułowaniu wizji, misji i strategii firmy, jej produktów i usług dla klientów B2B i B2C
• przygotowywanie szczegółowych analiz rynkowych, zbieranie i opracowywanie modeli rynkowych, danych oraz informacji w celu analizy wielkości, struktury i trajektorii rynków
• wykorzystywanie danych i informacji z badań rynkowych i konsultingowych w celu kształtowania strategicznego kierunku i oceny wyników
• wspieranie kształtowania kultury organizacyjnej poprzez prowadzenie lub wspieranie wewnętrznych inicjatyw zmian

– budowanie wartości portfela grupy kapitałowej i M&A
• pomoc w opracowywaniu nowatorskich analiz biznesowych, proponowanie i ocena nowych inicjatyw M&A oraz przedsięwzięć joint venture na potrzeby działań zarządu na rynku polskim i za granicą
• prowadzenie projektów PMI (post-merger integration) wzmacniających realizacje synergii kosztowych i przychodowych

– operacjonalizacja strategii
• kierowanie rozwojem portfela inicjatyw oraz zarządzanie jego realizacją,
• pomoc w projektowaniu oferty firmy/wartości oraz stworzeniu wskaźników KPI do pomiaru jej efektywności
• organizowanie i prowadzenie warsztatów biznesowych dla zarządu i szefów pionów
• budowanie wzrostu przychodów lub zysków poprzez proponowanie nowych rozwiązań sprzedażowych między platformami/produktami, cross-selling, przy uwzględnieniu propozycji usprawnień infrastruktury i procesów
• współtworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez wsparcie w organizacji wewnętrznych spotkań, prezentacji zarządu, przemówień i wywiadów

– praca stacjonarna w naszym super biurze w godzinach 7.30/ 9.30 – 15.30/ 17.30 (zgodnie z zasadą wellbeingu) z limitowaną okazjonalną zdalną.

Oferujemy:
– konkurencyjne wynagrodzenie
– najlepszą atmosferę pracy
– zaawansowany stack technologiczny i interesujące rozwiązania
– 6-cio godzinne piątki
– codziennie świeże owoce i warzywa bez limitów
– współpracę z energicznym i profesjonalnym zespołem
– możliwość rozwoju w ramach firmy
– lokalizację biura nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno
– prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie
– nagrody jubileuszowe
– pracę dla lidera w branży nowych nieruchomości
– pracę dla polskiej firmy istniejącej od 15 lat i z szerokimi aspiracjami

Wyślij swoje CV na adres: [email protected] 

Jeżeli chcesz, abyśmy wykorzystali Twoje CV także w przyszłych procesach rekrutacyjnych wyślij nam swoje CV zawierające poniższe oświadczenie:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Property Group sp. z o.o. W każdej chwili mogę odwołać udzieloną zgodę.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.