Nasze wymagania
– Doświadczenie w obszarze konsultingu, strategii, PMO lub analiz biznesowych (praktyki/staże również mile widziane)
– Wykształcenie wyższe
– Bardzo dobra znajomość Excel i PowerPoint (modele, analizy, prezentacje)
– Umiejętność syntetyzowania danych i wyciągania właściwych wniosków
– Umiejętność samodzielnego rozwijania powierzonych zadań i komunikowania się z interesariuszami
– Chęci rozwoju zawodowego w obszarze strategii, wdrażania i monitorowania inicjatyw strategicznych
Zakres zadań
– Współudział we wdrożeniu strategii rozwoju dla poszczególnych linii biznesowych
– wdrażanie rzeczywistych zmian biznesowych dla portfela spółek Grupy
– tworzenie prezentacji i raportów strategicznych dla kadry kierowniczej
– koordynacja spotkań statusowych, warsztatów biznesowych i podsumowań dla managementu
– Budowanie wartości portfela grupy kapitałowej i M&A
– pomoc w opracowywaniu nowatorskich analiz biznesowych, proponowanie i ocena nowych inicjatyw M&A oraz przedsięwzięć joint venture na potrzeby działań zarządu na rynku polskim i za granicą
– współprowadzenie projektów PMI (post-merger integration) wzmacniających realizacje synergii kosztowych i przychodowych
– Wsparcie w operacjonalizacji strategii
– monitorowanie portfela inicjatyw strategicznych i postępów ich realizacji, współtworzenie KPI i narzędzi raportowania postępów
– wsparcie w kierowaniu rozwojem portfela inicjatyw oraz zarządzanie jego realizacją
– przygotowywanie analiz, zbieranie i opracowywanie modeli rynkowych, danych oraz informacji w celu analizy wielkości, struktury i trajektorii rynków i Spółek
– organizowanie i prowadzenie warsztatów biznesowych dla zarządu i szefów pionów
– współtworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez wsparcie w organizacji wewnętrznych spotkań, prezentacji zarządu, przemówień i wywiadów
Oferujemy:
– najlepszą atmosferę współpracy,
– współpracę z dynamicznym zespołem specjalistów,
– konkurencyjne warunki wynagrodzenia,
– wygodne i designersko urządzone biuro przy metrze Wierzbno,
– codziennie super zaopatrzoną kuchnię (nawet w świeże i zdrowe przekąski),
– system benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, szkolenia),
– 6-cio godzinne piątki,
– pracę dla lidera wśród portali w branży nowych nieruchomości,
– pracę dla polskiej firmy istniejącej od 16 lat i z szerokimi aspiracjami.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]
Jeżeli chcesz, abyśmy wykorzystali Twoje CV także w przyszłych procesach rekrutacyjnych wyślij nam swoje CV zawierające poniższe oświadczenie:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Property Group sp. z o.o. W każdej chwili mogę odwołać udzieloną zgodę.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.