fbpx

Kampania wrześniowa… tzn. rebrandingowa!

18 sierpnia 2022 roku portal RynekPierwotny.pl wprowadził nową identyfikację wizualną. Przez kolejny miesiąc towarzyszyły jej liczne działania marketingowe, prowadzone zarówno online, jak i offline. Jak wyglądały i co dokładnie się zmieniło? Odpowiadamy! 

Nie będzie łatwo, ale pomożemy

“Poszukiwanie mieszkania jest trudne” – to stwierdzenie leżało u podstaw kampanii rebrandingowej portalu RynekPierwotny.pl. Oddaje ono bowiem dokładnie obraz tego, jak wygląda rzeczywisty proces poszukiwania mieszkania. To niezwykle kręta droga, a jej samodzielne pokonanie nie jest łatwe. Prościej przejść ją przy wsparciu specjalistów. Tak też powstało hasło „Przeprowadzimy Cię” i kilka innych, które na nim bazowały, np. „Przeprowadzimy Cię. Przez trudności i wątpliwości”. „Przeprowadzimy Cię. Od kluczenia do własnych kluczy”. 

Nie są to tylko słowa rzucone na wiatr, a solidna obietnica, o której konsekwentnie przypomnieliśmy podczas kampanii rebrandingowej. 

Było nas widać! 

Rebranding przyniósł naszemu portalowi zarówno nowy sposób komunikacji, jak i odświeżony wizerunek. Chcieliśmy tę zmianę zaprezentować jak najszerszemu gronu odbiorców. Tym sposobem powstały dedykowane kreacje i komunikaty. 

Reklamy były widoczne m.in. na billboardach oraz nośnikach multimedialnych w środkach komunikacji miejskiej. Miejsca ich lokacji nie zostały wybrane przypadkowo. Dobraliśmy je do specyfiki miejsc, w których się znajdowały. Na przykład na popularnej warszawskiej Patelni (okolice metra Centrum), przy budynku Pałacu Kultury i Nauki pojawiła się kreacja „Ma być duże jak Patelnia, ale tańsze niż Pałac?”. Z kolei inna kreacja, zlokalizowana w jednej ze stacji metra, nawiązywała do kierunku jadącej kolejki „Kierunek nowe mieszkanie”. 

Każda z reklam została starannie przygotowana, wykorzystując potencjał miejsca, w którym się znalazła. Postawiliśmy na nieoczywiste hasła, bazujące na grze słów. Dzięki temu wzbudziliśmy ciekawość i zainteresowanie. 

Działaniom offline’owym towarzyszyła szeroka kampania wizerunkowa w internecie, na potrzeby której powstały również m.in. spoty filmowe. 

Naszym celem było pokazanie, że jesteśmy nie tylko serwisem z największą ofertą lokali od deweloperów, ale również najskuteczniejszym narzędziem do wyszukiwania nieruchomości z rynku pierwotnego.

Na tym jeszcze nie koniec

Kampanię rebrandingową prowadziliśmy przez miesiąc. Dotarła do ok. 4-5 mln osób. Jej finał nie oznacza jednak, że zakończyliśmy działania na rzecz budowania świadomości marki. Przed nami jeszcze wiele pracy. Po rebrandingu przyszedł czas na rozpoczęcie długofalowych działań wizerunkowych. Zachęcamy do ich śledzenia!