fbpx

RynekPierwotny.pl zmienia strategię sprzedaży i rozwija relacje z klientami

RynekPierwotny.pl – największy portal nowych nieruchomości rozpoczął wdrażanie zmian, które mają zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić obsługę firm deweloperskich. Z początkiem kwietnia wydawca serwisu – Property Group Sp. z o.o. – zatrudnił nowego Dyrektora Sprzedaży a w okresie wakacyjnym planuje pokazać nową odsłonę portalu.

Podczas swojej kariery zawodowej tworzył i prowadził dopasowane do potrzeb uczestników programy szkoleniowo – rozwojowe podnosząc skuteczność zespołów sprzedażowych. W portalu RynekPierwotny.pl będzie odpowiedzialny za budowanie relacji i pogłębienie współpracy z aktualnymi klientami portalu oraz uatrakcyjnienie oferty sprzedażowej. Do jego obowiązków będzie też należała realizacja planów sprzedaży i podniesienie skuteczności działu handlowego.

Naszym celem, cały czas jest zwiększenie jakości oferowanych usług i zadowolenie naszych klientów, zarówno użytkowników i firm deweloperskich. Tomasz Krajewski, dzięki swoim kompetencjom i doświadczeniu w obszarze zarządzania oraz rozwoju sił sprzedaży, bez wątpienia stanie się silnym punktem naszego zespołu, gwarantując realizację strategii zaplanowanej na ten rok” – mówi Grzegorz Kurowski, Prezes Zarządu Property Group Sp. z o.o.

W okresie wakacyjnym możemy spodziewać się także nowej odsłony portalu, nad którą obecnie kończą się prace projektowe. Portal postawił przede wszystkim na przejrzystość i użyteczność w wyszukiwaniu ofert lokali, aby użytkownicy jeszcze łatwiej mogli znaleźć mieszkanie, spełniające ich kryteria.

Przypomnijmy, że obecnie RynekPierwotny.pl jest największą wyszukiwarką nowych mieszkań i domów w Polsce. Współpracując z ponad 900 deweloperami, zapewnia swoim użytkownikom pełen dostęp do bazy ponad 51 000 ofert lokali w prawie 1500 inwestycjach z całego kraju.