Użytkownicy RynekPierwotny.pl mogą śledzić status własnych zapytań ofertowych!

W ramach rozwijania kolejnych funkcjonalności Konta Użytkownika, RynekPierwotny.pl udostępnił zakładkę „Moje zapytania”. Dzięki niej wszyscy użytkownicy, którzy wysyłają zgłoszenia deweloperom, mają dostęp do pełnej listy swoich zapytań oraz możliwość przeglądania ich na swoim koncie.

Dodatkowo, osoby korzystające z portalu mogą w łatwy sposób zobaczyć, kiedy ich zgłoszenie zostało podjęte przez dewelopera oraz kto jest ich opiekunem. To pozwoli im w łatwy sposób kontrolować status własnych zapytań oraz kontaktować się bezpośrednio z deweloperem. Jest to szczególnie pomocne, w sytuacji gdy użytkownik składa więcej niż jedno zgłoszenie.

Jak skorzystać z tej funkcjonalności?

Wystarczy, że będąc na stronie https://rynekpierwotny.pl klikniemy w górnym pasku menu w „Zaloguj się”. Jeżeli mamy już konto, to należy kliknąć w zakładkę „Moje oferty”, a następnie „Zapytania”. Jeżeli nie mamy jeszcze konta, to założymy je podczas wysyłki swojego pierwszego zapytania do dewelopera. Wówczas powinniśmy otrzymać e-mail potwierdzający wraz z linkiem do utworzenia swojego hasła.

W sytuacji, gdy mamy już konto, a nie pamiętamy hasła, wystarczy skorzystać z opcji „Przypomnij hasło”.

Sama funkcjonalność to także dla deweloperów znaczna pomoc w przyspieszeniu i usprawnieniu komunikacji z klientem. Jak tłumaczy jedna z firm „Im lepsza komunikacja z klientem, tym większe prawdopodobieństwo zrozumienia potrzeb i zaproponowania mu najbardziej odpowiedniej oferty.”

Miesięcznie na rynekpierwotny.pl jest wysyłanych ponad 70 000 zapytań do deweloperów, a z samego konta korzysta już ponad 100 000 użytkowników.