Nasze wymagania:
– bardzo dobra znajomość profesjonalnych metod i standardów obsługi klienta,
– bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel),
– doświadczenie na podobnym stanowisku,
– skrupulatność i terminowość w wykonywaniu zadań,
– otwartość na nowe wyzwania,
– wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów),
– wysoko rozwinięta umiejętność organizacji własnej pracy.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
– administrowanie i zarządzanie informacjami w naszej bazie danych,
– aktualizacja danych ofert i inwestycji,
– wyszukiwanie informacji,
– pozyskiwanie danych do aktualizacji od Klienta (mailowo oraz telefonicznie),
– generowanie zleceń,
– ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz administracji,
– praca stacjonarna w naszym super biurze w w godzinach 7.30/ 9.30 – 15.30/ 17.30 (zgodnie z zasadą wellbeingu) z okazjonalną zdalną.
Oferujemy:
– najlepszą atmosferę pracy,
– wygodne stanowisko pracy wyposażone w nowoczesny sprzęt,
– konkurencyjne warunki zatrudnienia,
– nagrody roczne oraz jubileuszowe,
– fajne biuro, nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno,
– codziennie super zaopatrzoną kuchnię (owocowo – warzywne dni są u nas codziennie),
– 6-cio godzinne piątki,
– system benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, szkolenia).
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]
Jeżeli chcesz, abyśmy wykorzystali Twoje CV także w przyszłych procesach rekrutacyjnych wyślij nam swoje CV zawierające poniższe oświadczenie:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Property Group sp. z o.o. W każdej chwili mogę odwołać udzieloną zgodę.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.