Nasze wymagania:
– wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (obszar ekonomii, finansów i rachunkowości)
– znajomość Microsoft 365
– bardzo dobra znajomość Excel/ Power Query / Power BI
– znajomość zasad rachunkowości zarządczej
– myślenie analityczne
– umiejętność pracy w zespole, zarządzenia projektami
– zaangażowanie, dociekliwość
Mile widziane
– doświadczenie w finansach/kontrolingu
– znajomość SQL
– pasja do tego, co robisz
– zainteresowanie obszarem wyceny przedsiębiorstw, przejęć i akwizycji
Do Twoich obowiązków będzie należało:
– aktywny udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów
– przygotowywanie prognoz
– sporządzanie analiz i raportów cyklicznych, prezentacji
– tworzenie arkuszy analitycznych
– wsparcie procesów i systemów finansowych
– bliska współpraca z kadrą menedżerską w zakresie monitorowania poziomu wyników sprzedaży i kosztów
– praca stacjonarna w naszym super biurze w godzinach 7.30/ 9.30 – 15.30/ 17.30 (zgodnie z zasadą wellbeingu) z limitowaną okazjonalną zdalną
Oferujemy:
– konkurencyjne wynagrodzenie
– najlepszą atmosferę pracy
– zaawansowany stack technologiczny i interesujące rozwiązania
– 6-cio godzinne piątki
– codziennie świeże owoce i warzywa bez limitów
– współpracę z energicznym i profesjonalnym zespołem
– możliwość rozwoju w ramach firmy
– lokalizację biura nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno
– prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie
– nagrody jubileuszowe
– pracę dla lidera w branży nowych nieruchomości
– pracę dla polskiej firmy istniejącej od 15 lat i z szerokimi aspiracjami
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]
Jeżeli chcesz, abyśmy wykorzystali Twoje CV także w przyszłych procesach rekrutacyjnych wyślij nam swoje CV zawierające poniższe oświadczenie:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Property Group sp. z o.o. W każdej chwili mogę odwołać udzieloną zgodę.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.