Nasze wymagania:
– minimum 5-letnie doświadczenie w branży e-commerce i nieruchomości,
– znajomość nowoczesnych technik sprzedaży oraz umiejętność prowadzenia negocjacji na wysokim szczeblu,
– doświadczenie w obsłudze dużych Klientów B2B, w tym liderów rynku,
– umiejętność budowania profesjonalnych relacji z Klientami,
– silne kompetencje liderskie i organizacyjne,
– wykształcenie wyższe oraz bardzo dobra znajomość MS Office,
– wiedza z zakresu rynku nieruchomości i aktualnych trendów,
– samodzielność, odpowiedzialność i nastawienie na wynik,
– znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane).
Do Twoich zadań będzie należało:
– organizacja mentoringów i szkoleń dla Działu Sprzedaży,
– wsparcie zespołu w obsłudze Klientów,
– wsparcie Dyrektora Sprzedaży,
– realizacja wyznaczonych celów,
– utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
– odkrywanie potrzeb Klientów i tworzenie okazji biznesowych,
– praca stacjonarna w naszym super biurze w godzinach 7.30/9:30 – 15.30/17:30 z limitowaną zdalną.
Oferujemy:
– wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i osiągnięć, w tym atrakcyjny system premiowy,
– najlepszą atmosferę współpracy,
– konkurencyjne warunki zatrudnienia,
– fajne biuro, nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno,
– 6-cio godzinne piątki,
– system benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna LUX MED, ubezpieczenie na życie Unum, karta sportowa MultiSport oraz szkolenia),
– pracę dla lidera w branży nowych nieruchomości,
– pracę dla polskiej firmy istniejącej od 16 lat i z szerokimi aspiracjami.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]
Jeżeli chcesz, abyśmy wykorzystali Twoje CV także w przyszłych procesach rekrutacyjnych wyślij nam swoje CV zawierające poniższe oświadczenie:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Property Group sp. z o.o. W każdej chwili mogę odwołać udzieloną zgodę.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Property Group sp. z o.o., zobacz, po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.