RynekPierwotny.pl odświeża logo i claim

W połowie lipca portal nowych nieruchomości – RynekPierwotny.pl wprowadził nową identyfikację wizualną, która jeszcze mocniej podkreśla znaczenie jego marki.

„Nie chcieliśmy wprowadzać rewolucji. Bardziej zależało nam na tym, aby utrwalić wizerunek przyjaznego i intuicyjnego portalu, który w ciągu ostatnich lat pomógł dziesiątkom tysięcy osób znaleźć ich wymarzone mieszkanie. Dlatego w dalszym ciągu w centrum naszego brandu jest dom, którego na pewnym etapie życia każdy z nas zaczyna szukać”  —  tłumaczy Grzegorz Kurowski, prezes Property Group Sp. z o.o. wydawcy portalu RynekPierwotny.pl.

Odświeżony i bardziej wyrazisty logotyp ma przyciągnąć uwagę nowych użytkowników, którzy są na etapie poszukiwania mieszkania od dewelopera. Z kolei, widoczny na nim claim Znajdź i zamieszkaj, ma odzwierciedlać filozofię firmy – szybki i prosty dostęp do tysięcy ofert nieruchomości, z których w przyjemny sposób można wybrać tę, która odpowiada naszym potrzebom.

Za przygotowanie nowej identyfikacji portalu odpowiada jego zespół kreatywny.