fbpx

Szczęśliwa trzynastka

Letni, czerwcowy wieczór, królewskie otoczenie i dużo dobrego humoru – brzmi jak przepis na idealną imprezę. Tak też bawiliśmy się podczas trzynastych urodzin portalu RynekPierwotny.pl. I choć trzynastka dla wielu osób jest pechowa, my na ten temat mamy zupełnie inne zdanie. Ubiegłe lata przyniosły nam bowiem ogrom szczęścia i dużo ciekawych doświadczeń. Zobaczcie sami!

Jak świętować to po królewsku

Kolejne urodziny uczciliśmy w przepięknym otoczeniu. 9 czerwca 2022 r. spotkaliśmy się w Qchni Artystycznej – wyjątkowej restauracji zlokalizowanej w Centrum Sztuki Współczesnej w Zamku Ujazdowskim. Przygotowano dla nas klimatyczny, podświetlony namiot, umiejscowiony na jednym z najbardziej okazałych tarasów w mieście. Dzięki temu, przez całą imprezę mogliśmy cieszyć oko przepięknym widokiem na Park Agrykola.

Świętowanie rozpoczęliśmy równo o godzinie 19.00… niczym innym jak jedzeniem! Imprezowe menu zachęcało wieloma ciekawymi pozycjami. Krem z zielonych szparagów z oliwą z czosnku niedźwiedziego, pieczony brokuł w sosie azjatyckim, polędwiczki wieprzowe z sosem tymiankowym, a także mnóstwo przystawek i słodkości. Oczywiście nie mogło zabraknąć przepysznego, czekoladowego tortu. Zanim jednak przeszliśmy do pałaszowania urodzinowego ciasta i dalszej zabawy, czekała na nas oficjalna część imprezy, a podczas niej podróż w czasie…

Powrót do przeszłości

Jak to wszystko się zaczęło? Historię portalu RynekPierwotny.pl przypomniał nam nasz PR Manager, Mikołaj Ostrowski. Myślami przenieśliśmy się do roku 2009, kiedy to dwóch ambitnych i pełnych marzeń, byłych bankowców, postanowiło stworzyć produkt, który będzie całkowitym nowum na rynku. W czerwcu 2009 roku została założona firma Property Group, a już trzy miesiące później wystartowała pierwsza wersja portalu RynekPierwotny.com. Początkowo prezentowano na niej oferty mieszkaniowe wyłącznie z województwa mazowieckiego, ale już rok później Rynek Pierwotny poszerzył swoją działalność o Wrocław, Trójmiasto i Kraków. Prężnie rozwijał się także nasz dział sprzedaży. W 2011 roku zaledwie sześciu osobom udało się nawiązać współpracę z 200 deweloperami! Niezły wynik!

Jak to z małymi firmami bywa, z czasem zaczynają się rozrastać… W 2012 roku brakowało już miejsca w dwupokojowym mieszkaniu, dlatego cała załoga przeniosła się do nowego lokum, przy ul. Wernyhory 15. Kilkanaście miesięcy później zmieniliśmy domenę z RynekPierwotny.com na RynekPierwotny.pl

W kolejnych latach podejmowaliśmy się wielu nowych wyzwań. Wdrożyliśmy nowe narzędzie – Wirtualnego Doradcę, całkowitą nowość na rynku mieszkaniowym. Zbudowaliśmy dedykowany CRM dla deweloperów. Jednocześnie coraz częściej zaczęliśmy się pojawiać w mediach i o Rynku Pierwotnym zrobiło się naprawdę głośno. Wpadliśmy w wir pracy, nie zapominając o tym, że trzeba też znaleźć czas na przyjemności. Coraz częściej organizowaliśmy imprezy integracyjne. Budowaliśmy zgrany zespół, który do dzisiaj wspaniale funkcjonuje.

W 2015 roku zatrudniliśmy nowego dyrektora sprzedaży, dział handlowy urósł niemal dwukrotnie, a w ofercie rynku znalazło się ponad 55 tys. ofert nowych mieszkań. Firma rosła dalej… Nadszedł więc czas na kolejną przeprowadzkę. Nowa siedziba mieściła się przy ul. Jana Sebastiana Bacha, przy Metrze Służew. W tym miejscu narodziły się kolejne, piękne wspomnienia. Nasz zespół liczył już wtedy 40 osób. Wprowadziliśmy zmiany strony mobilnej, zaczęliśmy przygotowywać cykliczny raport podażowy dla Warszawy. W 2018 roku odświeżyliśmy logotyp i stworzyliśmy dedykowaną aplikację mobilną – Panel Dewelopera.

W kolejnym roku działa się prawdziwa “magia”. Pracy było co niemiara. Wystartowaliśmy z nowym projektem – GetHome.pl, przeprowadziliśmy się na ul. Naruszewicza i co więcej, świętowaliśmy okrągły jubileusz – 10-lecie istnienia naszego portalu. Do dzisiaj po firmowych korytarzach niesie się wieść o tym epickim wydarzeniu…

W 2021 roku pokazaliśmy światu nasz kolejny projekt. Pierwsze narzędzie do samodzielnej analizy rynku mieszkaniowego – BIG Data RynekPierwotny.pl. Zaczęliśmy także organizować Akademię Dewelopera, czyli cykl webinarów edukacyjnych.

Wymieniać wszystkie nasze projekty i mówić o nich można by godzinami. To potwierdza tylko, że za nami 13 lat ciężkiej pracy. Wiele się w tym czasie nauczyliśmy i oczywiście mamy apetyt na więcej!

Co przyniesie przyszłość?

Gdy już podsumowaliśmy trzynaście lat naszej działalności, na scenie pojawił się Zarząd – Grzegorz Kurowski i Paweł Moszczyński opowiedzieli o celach na najbliższe miesiące, a także o wyzwaniach, jakie przed nami stoją. Wyjątkowa sytuacja na rynku mieszkaniowym, a także konflikt za wschodnią granicą, stawiają przed nami wiele niewiadomych. Mimo to zakasujemy rękawy i bierzemy się do pracy.

Oficjalną część wydarzenia zakończyła Dorota Janik, nasza Dyrektor Marketingu. Dorota opowiedziała o strategii marketingowej, którą będziemy realizować w najbliższych miesiącach. Wiemy już, że przed nami wiele ciekawych zadań. 🙂

Razem możemy wiele

Po części oficjalnej nadszedł czas na zabawę. Muzyka, pyszne jedzenie i długie rozmowy… Przyjemnie i w mgnieniu oka minął ten wyjątkowy wieczór. Bardzo szybko upłynęło także 13 dotychczasowych lat naszej działalności… Kiedy to się wydarzyło? Sami nie wiemy. Pewne jest jedno – w miłej atmosferze czas biegnie w zawrotnym tempie. Przez te wszystkie lata udało nam się stworzyć zgrany zespół. Każdy z naszych pracowników stanowi ważną część naszej historii i wiemy, że to właśnie w pracy zespołowej tkwi nasza siła! Razem możemy wiele. 🙂